Comments
      • Bog nije natprirodan, bog jeste priroda. Ne treba u prirodi traziti natprirodno.
        Bog je zbirna imenica.

        Ateizam jeste TVRDNJA da boga nema.
        Zbog nedostatka dokaza? Pa nema dokaza ni da ima ni da nema.
        Da li ateista tvrdi da ni gravitacije nema, jer jos ne znamo sta je ona, niti smo je videli?
        A, osecamo gravitaciju pa verujemo da postoji?
        Mozda neko oseca boga pa veruje da postoji.
        Biti iskljuciv znaci ostati mali. Nikada ne porasti.

        • totalno si pobrkao ločiće… ateizam je odbijanje tvrdnje a ne tvrdnja… bilo bi lepo kada bi naučio to i razumeo razliku…

          ateista ne tvrdi ništa, samo odbija neosnovanu tvrdnju da postoji bilo kakav bog usled nedostatka bilo kakvih i najmanjih dokaza za to…

          ako je bog priroda, zašto onda koristiti reč bog kada već imamo reč priroda?

          ili hoćeš da kažeš da je priroda svesno biće? 😀

          sve u svemu, previše si besmislica izneo da bi se na kraju postavio tako nadmeno i delio bilo kakve savete… moraš još dosta toga da preispitaš i naučiš pre nego što počneš da deliš savete…

        • Hak : “Pa nema dokaza ni da ima ni da nema.”
          Hak: “Pa nema dokaza ni da ima ni da nema.”

          Samo djelimicno si u pravu. Istina je da nema dokaza za postojanje Boga (konkretnog sa atributima, a ne kao nedefinisani pojam). No, suprotno tvojem navodu postoji mnogo dokaza da takav (definisani, konkretni – sa atributima) Bog ne postoji. Dakle, ateisti imaju dokaze. 🙂

          Naravno, mozes se pozvati na cinjenicu da se nepostojanje neceg dokazati nemoze (morali bi svaki kutak, u svakom vremenu pretraziti da bi se to dokazalo). U tvojem slucaju; nemoze se dokazati nepostojanje Boga (bez atributa, kao nedefinisani pojam). Istina. No, da li to sada znaci da su obe mogucnosti iste vrijednosti? Nesto kao 50% za postojanje, 50% protiv?

          Nikako. Naime, u tom slucaju za kakvu god glupost da navedem da postoji, postojala bi sansa od 50:50 posto za istinitost mojeg navoda. Recimo: 50% je sansa da postoji covjek sa 17 ruku (od kojih su 15 nevidljive) na nasoj planeti, ali nam se ne zeli predstaviti. 🙂

  1. Kako znas da nisi bolestan?

    I nagradno pitanje za tebe od milion dolara glasi:

    Kako ces znati da ispravno razlikujes dobro i zlo, a da to ipak bude u interesu svih ljudi na planeti zemlji (dakle demokratija je ispostovana)?

    • Ne znaš šta je demokratija. Nauči to prvo pa se vrati da se izviniš i priznaš da si lupio glupost.

      Demokratija ne znači diktaturu većine. A kako ću znati da ispravno razlikujem dobro i zlo, uz pomoć RAZUMA.

      Uzmi najnoviju knjigu Moral Landscape od Sam Harris-a i pročitaj je ali skoncentrisano i ako treba i nekoliko puta pa će ti biti jasno…

      • Nisam lupio glupost vec sam u zagradi napisao da pretpostavimo da vazi demokratija u celom svetu, da su sve zemlje demokratske. Danas se mnoge "razvijene" zemlje predstavljaju kao demokratske, ali tu nema ni "D" od demokratije.

        Demokratija u teoriji je vladavina naroda, dakle narod bira svoje predstavnike koji imaju vlast. A u praksi to je vladavina male grupe ljudi – vesto prikrivenih kriminalaca, koji kroz sistem "demokratije" brane svoje licne interese.

        Dakle Srbijom ne vlada Boris Tadic, nego oni ljudi cije interese on predstavlja i brani. To su uglavnom strane sile zapada i domaci tajkuni koji su prebogati i mogu da kupe bilo koga u Srbiji! Tacno je da su ljudi glasali za njega, ali o kampanjama, izborima i manipulacijama sa ljudima koje se tu rade ne bih sada da razglabam!

        Demokratija ne znaci diktaturu vecine, to si dobro rekao, nego diktaturu manjine, i to upravo one najgore manjine, najpokvarenije i najsmrdljivije! Pogledaj kolike plate imaju poslanici Evropskog parlamenta u Strazburu: 15.000 evra mesecno, a nista ne rade, bas nista! Ko daje taj novac i ko radi za njih – jadni narod, naravno.

        Ako stvarno koristis razum, onda je to dobro, a u nauci su relevantne cinjenice i njih treba da sledimo ma gde nas one odvele. Dakle nauku niko ne osporava i nauka je nesto potrebno ljudima da bi dosli do raznih saznanja.

        Covek proucava sebe i prirodu i svet oko sebe, i uvidja da postoje prirodni zakoni: zakon gravitacije, zakon potiska, zakoni termodinamike, zakoni elektrostatike i magnetizma, i mnogi drugi zakoni.

        Tih zakona nema u Ustavu nase zemlje, ili bilo koje druge zemlje, ali se moraju postovati. Probaj da skocis sa zgrade pa reci da ne prihvatas zakon gravitacije, da vidis da li je to moguce. 🙂 Nije moguce, pasces na zemlju i razbices se ko jaje (ako nemas padobran).

        Zakon koji ne mora da se prihvati je moralni zakon, a on takodje postoji u prirodi. Mozes da krades, da lazes, da ubijas, da silujes, niko ti ne brani. Ali su zato posledice kazna na sudu, zatvor, robija, bolest, tuga, …

        Ovu knjigu koju si mi citirao je pisao jedan ateista, i pokusao je ateistickom naukom da objasni sta je to moral i kako da covek razlikuje dobro i zlo. Za pocetak i to je dobra literatura, za one koji uopste ne znaju da razlikuju dobro i zlo. Ali za malo veci nivo strucnosti po tom pitanju, potrebna je mnogo naprednija literatura!

        Covek je pokusao iz domena nauke da objasni kako funkcionise covekova savest (ono kad zapitas samog sebe zasto nesto radis i da li je to dobro), i naravno to nije spominjao. Pretpostavljam da se u knjizi govori i o tako zvanom moralnom relativizmu, sto znaci: ono sto je za tebe moralno, za mene mozda nije moralno i obrnuto, ili ono sto danas nije moralno, sutra je moralno i slicno ("drustvo napreduje", pa ni homoseksualizam vise nije bolest kao sto se nekada tvrdilo!).

        Ateisti ne poznaju apsolutna moralna nacela, i mogu samo da nagadjaju sta je skroz moralno a sta nije.

        Ovde mozes da prigovoris da ne znas to i da ne zelis da nagadjas o tome, da hoces da ostanes "neutralan". To je isto kao da kazes "ne znam da li sam ja stvarno ziv", jer je moralni zakon u direktnoj vezi sa zivotom, odnosi se na ziva bica – ljude!

        Posto ljudi imaju puno zabluda po pitanju demokratije (koja je lepo zamisljena samo sto ne funkcionise u praksi – ili izgleda kao da "funkcionise dobro"), zablude su prisutne i po pitanju religije, u to nema sumnje.

        Najvece zablude po pitanju religije imaju sami vernici, a posle i ateisti i ateisticki naucnici koji ne gledaju celu sliku vec samo jedan mali deo te slike u praksi. U praksi postoji zloupotreba vlasti, pa sto onda ne bi postojala i zloupotreba religije, i ja se slazem sa tim da se religija zloupotrebljava!

        Moje pitanje za tebe je glasilo: Kako ces znati da nisi bolestan? Ili da ti bude jasnije: Po kom (naucnom) kriterijumu ces odrediti za sebe da li si zdrav?

        I drugo pitanje: Kako ces RAZUMOM razlikovati dobro i zlo, po kom to (naucnom) kriterijumu?

        • Demokratija ne znaci diktaturu vecine, to si dobro rekao, nego diktaturu manjine, i to upravo one najgore manjine, najpokvarenije i najsmrdljivije! Pogledaj kolike plate imaju poslanici Evropskog parlamenta u Strazburu: 15.000 evra mesecno, a nista ne rade, bas nista! Ko daje taj novac i ko radi za njih – jadni narod, naravno.” – Ne mogu tako da diskutujem! Prvo lepo i detaljno, i što je najvažnije ISPRAVNO, objasniš kako danas ne postoji demokratija a onda uzmeš ovo što nije demokratija i nazoveš to demokratijom i kreneš da kritikuješ demokratiju nazivajući je diktaturom manjine. Demokratija nije ni diktatura većine ni manjine.

          Dakle nauku niko ne osporava i nauka je nesto potrebno ljudima da bi dosli do raznih saznanja.” – tako je. A tu spadaju i saznanja o tome šta je dobro a šta nije, šta je moralno a šta nije i šta je ispravno a šta nije. I samo tako možemo da razlikujemo dobro i zlo a da to bude u interesu svih ljudi.

          Ovu knjigu koju si mi citirao je pisao jedan ateista, i pokusao je ateistickom naukom da objasni sta je to moral i kako da covek razlikuje dobro i zlo. Za pocetak i to je dobra literatura, za one koji uopste ne znaju da razlikuju dobro i zlo. Ali za malo veci nivo strucnosti po tom pitanju, potrebna je mnogo naprednija literatura!” – ovo je sada već strašno! Kakva naprednija literatura??? Čovek je apsolutni i neponovljivi genije. Opušteno u rangu Tesle i Njutna! Pri tom uvek zastupa duhovnost!

          Covek je pokusao iz domena nauke da objasni kako funkcionise covekova savest (ono kad zapitas samog sebe zasto nesto radis i da li je to dobro), i naravno to nije spominjao. Pretpostavljam da se u knjizi govori i o tako zvanom moralnom relativizmu, sto znaci: ono sto je za tebe moralno, za mene mozda nije moralno i obrnuto, ili ono sto danas nije moralno, sutra je moralno i slicno (“drustvo napreduje”, pa ni homoseksualizam vise nije bolest kao sto se nekada tvrdilo!).” – ne, već upravo uništava moralni relativitizam! Da si pročitao ne bi morao da pretpostavljaš. Drugo, kada koristiš termin “homoseksualizam” samo dokazuješ veoma loše znanje. Homoseksualnost nikada nije ni bila bolest već su je kao takvu smatrali. Razlika je ogromna! Isto tako zemlja nikad nije bila ravna, iako su je tako smatrali. Pri tom, nije bilo DOKAZANO da je zemlja ravna, već je to bila obična HIPOTEZA, isto važi i za HIPOTEZU da je homoseksualnost bolest. Tako da, kada neko poredi nedokazane hipoteze i kasnije dokazane činjenice kao ravnopravne samo pokazuje svoje neznanje.

          “Ateisti ne poznaju apsolutna moralna nacela, i mogu samo da nagadjaju sta je skroz moralno a sta nije.” – Netačno. Ateisti su samo ljudi koji ne veruju u postojanje bilo kakvog boga usled bolnog nedostatka bilo kakvih dokaza za postojanje istog. SVE ostalo, od političkih, moralnih, filozofskih i svih drugih oblasti može bilo kojih dvoje ateista da nadje na totalno suprotnim stranama.

          A što se moralnih načela tiče, ona dolaze od nas samih kako god se okrene! Boga su izmislili ljudi, tako da je SVE vezano za istog poteklo opet od tih istih ljudi! Isto kao što poklone ne donosi Deda Mraz već roditelji, tako i moralna načela nije postavio izmišljeni lik iz bajke već ljudi koji su ga izmislili.

          Najvece zablude po pitanju religije imaju sami vernici, a posle i ateisti i ateisticki naucnici koji ne gledaju celu sliku vec samo jedan mali deo te slike u praksi.” – netačno. Prvo, nikako ne možeš da znaš šta ja gledam i na osnovu čega donosim zaključke jer me ne poznaješ! Drugo, ovo je klasična taktika vas koji zastupate nelogične i besmislene poglede na svet! “Ti ne shvataš ispravno ali ja neću da ti kažem gde, kako i zašto niti kako stvarno jeste ispravno.” Šio mi ga Djura…

          Moje pitanje za tebe je glasilo: Kako ces znati da nisi bolestan? Ili da ti bude jasnije: Po kom (naucnom) kriterijumu ces odrediti za sebe da li si zdrav?” – Prvo definiši termin “zdrav” pa postavi to pitanje. Ali odgovoriću ti i ovako: ako nemaš ni jednu bolest koju možemo da detektujemo, ako si fizički aktivan i ako ćeš doživeti 80-e bez očiglednih preteranih posledica. To ne znači da se ovaj kriterijum neće promeniti i da za nekih par hiljada godina neće biti problematično ako u 500-oj godini ne možeš da trčiš maraton…

          I drugo pitanje: Kako ces RAZUMOM razlikovati dobro i zlo, po kom to (naucnom) kriterijumu?” – pitanje na koje pomenuta knjiga daje odgovor! I to pitanje postavljaš danas, kada PRVI PUT u istoriji čovečanstva, od kad su Hume, Moore i Popper napravili sranje odvalivši da “nikakve činjenice ne mogu da nam kažu kako treba da se ponašamo“, se pojavljuje čovek koji razumom prevazilazi tu nametnutu nelogičnu barijeru i daje odgovor!

          A kako ćeš, AKO NE RAZUMOM, da razlikuješ dobro i zlo? Po kom nenaučnom kriterijumu?

          Po kriterijumima glupavih bajki kojima su neobrazovani ljudi koji nisu znali ni da je zemlja okrugla pokušavali sebi da objasne svet oko sebe??? Kriterijumima iz bajki koje su apsolutno uništene dosadašnjim objektivnim istraživanjima i njihovim rezultatima? Kriterijumima iz bajki na koje danas, u 21. veku, može da padne samo neko ko je dovoljno zatrovan i sprečen da koristi razum?

          Stvarno, dosta je bilo takvih gluposti, zaista. Najiskrenije.

          21. vek je. Vreme je da čovečanstvo izadje iz puberteta. Vreme je da odrastemo i shvatimo da Deda Mraz ipak ne postoji…

  2. Ako ne znaš za dokaze za boga i bibliju znači da nisi dovoljno tražio ili te ne interesuje. Ja ću ti dati jedan. Pretpostavimo suprotno, znači da bog ne postoji. Kako je nastao život (na ovo pitanje evolucionisti priznaju da nemaju odgovor) i kako smo nastali mi i svi ostali kompikovani organizmi? I kako smo tako sposobni za velika dela i nedela? Kada bi dovoljno poznao evoluciju i genetiku znao bi da je ne moguće da jedna vrsta razvije pluća, krila, bubreg, srce i bilo kakav sistem organa, a da ne pričam o mozgu. Dakle, nešto ili ništa je puklo i 20 000 000 000 godina kasnije, evo nas. Ne ide to tako prijatelju. Ima još mnogo dokaza za boga al o tome drugi put. Pozdrav

    • Ako ne znaš za dokaze za boga i bibliju znači da nisi dovoljno tražio ili te ne interesuje.” – Netačno, to znači da ih nema. Sve dokaze koje su tvoje kolege dale se svode na anegdote, lična iskustva, tačnije samoobmane, subjektivne analize i obične trikove.

      Pretpostavimo suprotno, znači da bog ne postoji. Kako je nastao život” – da li hoćeš da kažeš da čim TI ne znaš kako je život mogao da nastane bez boga da to odmah mora da znači da postoji postoji bog??? Čim TI nešto slučajno ne razumeš to je odmah dokaz za suprotno??? To se zove argumentum ad ignorantiam. Nauči šta je to da bi mogao da izbegneš tu logičku grešku u budućnosti jer je to veliki blam…

      na ovo pitanje evolucionisti priznaju da nemaju odgovor” – na to pitanje evolucija i NE TRAŽI niti treba da daje odgovor! To je pitanje kojim se bavi mlada grana biologije zvana ABIOGENEZA. Tvoje neznanje je zaista zabrinjavajuće! ALI, umesto da pokažeš navodnu i takozvanu “hrišćansku” osobinu SKROMNOST ti naprotiv pored ogromnog neznanja nastupaš kao nekakav sveznalica i doktor nauka! A u stvari si katastrofalno neobrazovan i nemaš pojma o stvarima koje pokušavaš da napadneš i omalovažavaš!

      kako smo nastali mi i svi ostali kompikovani organizmi” – evoluirali smo. Vrati se knjigama iz biologije za osnovnu školu!

      Kada bi dovoljno poznao evoluciju i genetiku znao bi da je ne moguće da jedna vrsta razvije pluća, krila, bubreg, srce i bilo kakav sistem organa, a da ne pričam o mozgu.” – Kada bi iole poznao evoluciju i genetiku znao bi da si odvalio nevidjenu glupost i laž.

      “Ima još mnogo dokaza za boga al o tome drugi put.” – Ima još mnogo a nisi izneo ni jedan! Klasika…

  3. Nemam ja nista protiv tebe licno, niti protiv bilo kog coveka. Ovo sto pisem ima svrhu da objasni ateizam, naravno sa naucne strane, bez bajki, ako se sagledaju cinjenice.

    A evo kako znam da ljudi koji zastupaju ateizam ne vide celu sliku vec samo njen deo. Moja tvrdnja proizilazi iz toga da covek nije savrseno bice, i da su mu cula ogranicena. Ljudi vide odredjene talasne duzine svetlosti u okviru nekog opsega, ali van toga ne vide. Ljudi cuju odredjene zvucne frekvencije, ali van tog opsega ne cuju nista. Tako je i sa ostalim culima. Neke zivotinje mnogo bolje vide od coveka, mnogo bolje cuju od coveka, imaju osetljivije culo mirisa, ukusa i dodira. Dakle covek je ogranicen svojim culima. A ateizam je zasnovam samo na onim dokazima koji mogu da se vide i da se pipnu rukom, dakle u startu je ogranicen na deo slike, a ne na celu sliku.

    Sta ces sa ljudima koji tvrde da su videli duhove, NLO i vanzemaljce? Da ih sve proglasis ludim i lazovima? Neki ljudi se kunu da su videli neke svetlosne pojave na nebu, ili one krugove u zitu. Negde imas i po vise ocevidaca koji su svi zajedno videli neki “dogadjaj” za koji nisu znali sta je, a tvrde da je taj dogadjaj trajao dovoljno dugo da su ga svi lepo videli. Ili ljudi koji tvrde da su videli pojavljivanje Device Marije, i to dokazuju svojim izlecenjem, jer su pre toga dokazano bili bolesni. Da li cemo sve te ljude proglasiti ludacima i lazovima, ili mozda nauka moze da potvrdi postojanje nekih prirodnih fenomena?

    Posto tvrdis da su ljudi izmislili Boga, da li onda mislis da su ljudi izmislili i 10 Bozjih zapovesti? Posto si sigurno cuo za njih, reci mi sta mislis o tim zapovestima ovako generalno.

    A ovo sto sam te pitao o zdravlju i o odredjivanju dobra i zla, slazem se sa tobom da treba da se koristi razum, prilikom tog rasudjivanja. Ali mora postojati neki kriterijum koji ce biti dobar za sve ljude, i da bude dovoljno posten i ravnopravan prema svima. To ti je kao kada u pravouglom trouglu znas duzine kateta, a treba da izracunas duzinu hipotenuze. Znas da primenjujes matematiku, imas razum, ali ti treba Pitagorina teorema da bi mogao to da izracunas. Ili nesto sto se, u najprostijem slucaju, svodi na Pitagorinu teoremu. To je taj kriterijum koji ti je potreban za trougao. Isto tako i za moralne dileme, treba ti neki kriterijum, sam razum ne moze da pomogne ako nema na osnovu cega da se primeni.

    Neki pedofil ce reci da nije bolestan. A da li je pedofilija bolest? Jeste! Na svu srecu jos uvek se smatra poremecajem, i kaznjava se u svim drzavama sveta. Sta ce biti, ako jednog dana proglase pedofile za “normalne” ljude, koji su eto “tako rodjeni”? Reci cemo da je to bila pogresna hipoteza, da u stvari nisu bili bolesni?

    Mislis li da se naukom ne manipulise i da nauka nije zloupotrebljena, kao sto se zloupotrebljava vlast, religija i druge stvari?

    Pozdrav i hvala na odgovorima. 🙂

    • A ateizam je zasnovam samo na onim dokazima koji mogu da se vide i da se pipnu rukom, dakle u startu je ogranicen na deo slike, a ne na celu sliku.” – netačno. Da li je zaista potrebno da te pitam kojim čulima ljudi detektuju “Cosmic background radiation”??? Kojim čulima detektujemo magnetne talase??? Hoćeš da kažeš da sve to ne postoji samo zato što mi to ne vidimo??? I da, kako ti, kao čovek, znaš da postoji bilo šta osim onoga što možeš da vidiš i čuješ, tačnije, kako znaš da životinje vide svetlost koju mi ne vidimo i čuju zvuke koje mi čujemo??? Kojim si ti to čulima detektovao te zvuke i tu svetlost i dokazao njihovo postojanje ako ne možeš da ih vidiš i čuješ???

      Dakle, koristiš stvari koje ljudi ne mogu da vide u čuju i nisu detektovane našim čulima da dokažeš da ljudi koriste samo dokaze koje mogu da vide i čuju??? Zaista ne želim više ovako da diskutujem

      Sta ces sa ljudima koji tvrde da su videli duhove, NLO i vanzemaljce? Da ih sve proglasis ludim i lazovima?” – Ne. Zanimljivo kako izbegavaš treću validnu opciju, da su u zabludi, da je u pitanju obmana njihovih čula. Kao što sam ja bio u zabludi kada sam svojim očima video duha u svojoj dnevnoj sobi. Iako sam dugo godina bio ubedjen da duhovi postoje, danas znam da su me oči i mozak obmanuli i da duhovi jednostavno ne postoje.

      Da li zaista moram da koristim banalne primere kao što je ovaj: http://www.michaelbach.de/ot/mot_pinna-brelstaff/index.html
      Fiksiraj oči na X u sredini slike i reci mi da li se srednji krug okreće??? Ne okreće se, ali svi ljudi vide da se on okreće. Ko je u pravu??? Ljudi koji “vide” ili činjenica da se ne okreće???

      Samo zato što je neko nešto VIDEO, ne znači da je to automatski ISTINA! To se zove anegdota. I zbog toga lično iskustvo nema nikakvu vrednost kao bilo kakav dokaz.

      Ili ljudi koji tvrde da su videli pojavljivanje Device Marije, i to dokazuju svojim izlecenjem, jer su pre toga dokazano bili bolesni. Da li cemo sve te ljude proglasiti ludacima i lazovima, ili mozda nauka moze da potvrdi postojanje nekih prirodnih fenomena?” – Da, svi ti ljudi su ili ludi, ili lažu ili su obmanuti svojim čulima pa su u zabludi. Da, nauka može da potvrdi prirodne razloge za sve te tvrdnje.

      Posto tvrdis da su ljudi izmislili Boga, da li onda mislis da su ljudi izmislili i 10 Bozjih zapovesti?” – Ne mislim, to je činjenica.

      Posto si sigurno cuo za njih, reci mi sta mislis o tim zapovestima ovako generalno.” – mrzi me da ih ponovo analiziram jednu po jednu, uradio sam to više puta. Prvih par nemaju veze sa mozgom niti moralom već su vezana isključivo za božiji narcisizam. Od ostalih par su bolesno glupe, par su pokrivene nekim drugim ali suma sumarum, samo ne ubij i ne kradi su korisne i logične zapovesti ali i te dve su ukradene od prethodnih civilizacija, dakle nisu izmišljene od strane hrišćanstva. Mada, i onako je jako malo toga uopšte originalno u toj religiji.

      A ovo sto sam te pitao o zdravlju i o odredjivanju dobra i zla, slazem se sa tobom da treba da se koristi razum, prilikom tog rasudjivanja. Ali mora postojati neki kriterijum koji ce biti dobar za sve ljude, i da bude dovoljno posten i ravnopravan prema svima.” – Naravno. Takav kriterijum i postoji. Zato ću i ponoviti treći put, pročitaj knjigu The Moral Landscape od Sam Harris-a. Knjiga koja se upravo, i uspešno, time bavi.

      Isto tako i za moralne dileme, treba ti neki kriterijum, sam razum ne moze da pomogne ako nema na osnovu cega da se primeni.” – A ko kaže da nema na osnovu čega da se primeni?

      Neki pedofil ce reci da nije bolestan. A da li je pedofilija bolest? Jeste! Na svu srecu jos uvek se smatra poremecajem, i kaznjava se u svim drzavama sveta. Sta ce biti, ako jednog dana proglase pedofile za “normalne” ljude, koji su eto “tako rodjeni”? Reci cemo da je to bila pogresna hipoteza, da u stvari nisu bili bolesni?” – Šta znači “bolesni“??? Zatim, “eto tako rodjeni” je činjenica, ali ne vidim kako ta činjenica može da se koristi za promenu činjenice da je u pitanju poremećaj? Mešaš stvari koje nemaju veze jedna sa drugom. Na kraju, apsolutno je nebitno sa moralnog stanovišta da li se pedofilija smatra bolešću ili poremećajem ili šta god drugo! Jedino što je bitno je dobrobit nedužne DECE. Dakle, bila bolesti ili ne, nije moralno, nije ispravno, nije DOBRO. I ništa više od zdravog razuma mi nije bilo potrebno da ovaj zaključak donesem. Nikakve bajke iz bronzanog doba, nikakve dogme, nikakvi bogovi…

      Mislis li da se naukom ne manipulise i da nauka nije zloupotrebljena, kao sto se zloupotrebljava vlast, religija i druge stvari?” – Ne mislim. Tvrdim.

  4. Drago mi je da si svestan da se nasim culima ne moze sve detektovati i da su nam za neke stvari potrebni i uredjaji konstruisani na naucnim principima, da nam omoguce detektovanje onoga sto ne vidimo ili ne cujemo. Lepe primere si naveo:pozadinsko zracenje, magnetni talasi…

    Video si duha? 🙂 Pazi, to se redovno dogadja ljudima koji odbace Boga. 🙂 Ako su tebe obmanula tvoja cula, i ti ne verujes u ono sto vidis, da li ces poverovati ako ti se isto ponovi jos nekoliko puta?

    Imas i snimke na youtube nekih snimljenih duhova, uglavnom su "uhvaceni" na nekim sumnjivim mestima, ili su ih snimile bezbednosne kamere, pa pogledaj to.

    Ako ljudsko oko moze da zakaze, kamera ne moze, na snimku se jasno vidi sta je bilo ispred kamere.

    Ako tvrdis da su to sve montaze, ko onda pravi te montaze, vernici, ateisti, ili neko treci? Zasto bi to neko pravio, ako je stav ateisticke nauke da duhovi ne postoje? Zasto se u crtanim filmovima za decu spominju duhovi, ako oni ne postoje?

    Zasto bi grupica staraca, mahom zena i muskaraca preko 40 i preko 50 godina, koji su svi normalni i zdravi, lagala? Njih 8 zajedno je u nekom selu videlo neku svetlost na brdu koja je trajala oko pola sata. Kada su tamo posle otisli, nije bilo tragova da je tu gorela vatra, dakle u pitanju je bila svetlosna pojava koju ateisticka nauka ne moze da objasni.

    A ovo za Devicu Mariju imas bezbroj svedocenja sirom sveta, i prosto je nemoguce da su svi ljudi bili obmanuti svojim culima. A nauka ne moze da dokaze kako je doslo do izlecenja od "neizlecivih" bolesti, koje im medicina pre toga nije mogla izleciti! Dakle desilo se nesto sto ateisticka nauka ne moze da objasni, i to je cinjenica.

    Sto se tice 10 Bozjih zapovesti, kazes da su samo "Ne ubij" i "Ne kradi" korisne, a da su ostale bezveze, i glupe. Aj probaj da zamislis sta bi bilo u svetu danas da niko ne postuje tih ostalih 8 zapovesti. Svi bi lagali na sve strane (istine uopste ne bi bilo), svako bi svakoga varao, ljudi bi ulazili u seksualne odnose kao zivotinje, na ulici bi bila silovanja, kod kuce bi svako tukao svoje roditelje i vredjao bi ih, ljudi bi iz zavisti pravili stetu drugima, tako sto bi im palili kuce i imanje. Nastao bi potpuni haos, niko ne bi krao, i niko ne bi ubijao, ali bi zivot na zemlji bio nemoguc u takvim uslovima! Razmisli malo o tome, pa cak i da su ljudi sve izmislili, i ako Bog zaista ne postoji, te zapovesti itekako imaju smisla jer omogucavaju elementarne uslove za normalan zivot ljudi!

    A sto se tice te spektakularne knjige o moralu koju toliko citiras, zasto ne kazes svojim recima ukratko sustinu iz te knjige koju si procitao, ako vec razumes o cemu se tu radi?

    Teras me da procitam celu knjigu da bi mogao da diskutujem sa tobom, a ja tebe ne teram da citas Bibliju! Nije fer sa tvoje strane, kazi to sto imas, ako uopste znas nesto, a batali samo "knjiga pa knjiga"! Ko da si covek bez mozga, pa samo to ponavljas, a ne umes sam nesto pametno da kazes! Ajde, sroci to u par recenica, kazi koji je to ateisticki naucni kriterijum za odredjivanje dobra i zla!

    Posto tvrdis da se manipulise naukom i da se nauka zloupotrebljava, sto mi je drago da cujem, da li se slazes da se neka naucna istrazivanja "naruce" za novac? Dakle neko plati naucnicima da nesto "dokazu", dakle da lazu u ime nauke.

    Poslednje pitanje za sada od mene je: Sta mislis o Jogi i istocnjackim meditacijama? Da li si pristalica meditiranja, i da li odobravas (samo)hipnozu?

    Pozdrav i hvala na odgovorima.

    • "Zasto se u crtanim filmovima za decu spominju duhovi, ako oni ne postoje?" – ovim smo završili sve moguće i nemoguće diskusije. Nemoj uopšte da se mučiš da ostavljaš dalje komentare, biće obrisani.

      Samo kratko par krajnje imbecilno debilnih gluposti ću morati da ti uništim, čisto zbog drugih posetilaca da se ne prevare i ne pomisle da si slučajno rekao nešto pametno.

      Ne teram te ništa, preporučujem knjigu koju sam POČEO da čitam!!! Kada je završim onda ću moći i da je rezimiram! Ali da ja kopiram tekst iz knjige i prepričavam izuzetno ozbiljnu i komplikovanu knjigu, ne dolazi u obzir! A bibliju sam već pročitao, gluplju knjigu nisam imao u rukama dok nisam uzeo kuran.

      Ne postoji "ateistička nauka"! Postoji nauka!

      DA, MOGU SVI DA BUDU OBMANJENI IDI POGLEDAJ KOPERFILDA ILI BILO KOG MADJIONIČARA!

      Da li je život bio nemoguć PRE pisanja glupave biblije???????

      Kao što već rekoh, nemoj uopšte da se mučiš da ostavljaš dalje komentare, biće obrisani. Za kraj ti samo ostavljam savet da nadješ profesionalnu pomoć psihijatra ako je ikako moguće.

  5. Ponekad mi bude žao neobrazovanih trolova koji ne shvataju da njihova baljezganja NEĆE biti objavljena… Onda se vratim u normalu…

    Teorija Evolucije

    Evolution FAQ

    Five Proofs of Evolution

    1. The universal genetic code. All cells on Earth, from our white blood cells, to simple bacteria, to cells in the leaves of trees, are capable of reading any piece of DNA from any life form on Earth. This is very strong evidence for a common ancestor from which all life descended.

    2. The fossil record. The fossil record shows that the simplest fossils will be found in the oldest rocks, and it can also show a smooth and gradual transition from one form of life to another.

    Please watch this video for an excellent demonstration of fossils transitioning from simple life to complex vertebrates.

    3. Genetic commonalities. Human beings have approximately 96% of genes in common with chimpanzees, about 90% of genes in common with cats (source ), 80% with cows (source ), 75% with mice (source ), and so on. This does not prove that we evolved from chimpanzees or cats, though, only that we shared a common ancestor in the past. And the amount of difference between our genomes corresponds to how long ago our genetic lines diverged.

    4. Common traits in embryos. Humans, dogs, snakes, fish, monkeys, eels (and many more life forms) are all considered “chordates” because we belong to the phylum Chordata. One of the features of this phylum is that, as embryos, all these life forms have gill slits, tails, and specific anatomical structures involving the spine. For humans (and other non-fish) the gill slits reform into the bones of the ear and jaw at a later stage in development. But, initially, all chordate embryos strongly resemble each other.

    In fact, pig embryos are often dissected in biology classes because of how similar they look to human embryos. These common characteristics could only be possible if all members of the phylum Chordata descended from a common ancestor.

    5. Bacterial resistance to antibiotics. Bacteria colonies can only build up a resistance to antibiotics through evolution. It is important to note that in every colony of bacteria, there are a tiny few individuals which are naturally resistant to certain antibiotics. This is because of the random nature of mutations.

    When an antibiotic is applied, the initial innoculation will kill most bacteria, leaving behind only those few cells which happen to have the mutations necessary to resist the antibiotics. In subsequent generations, the resistant bacteria reproduce, forming a new colony where every member is resistant to the antibiotic. This is natural selection in action. The antibiotic is “selecting” for organisms which are resistant, and killing any that are not.

  6. Za one koji nisu provalili 😉 sa kreacionistima ne raspravljam jer su neobrazovani. To bi bilo kao da raspravljam sa detetom da li postoji Deda Mraz. Jadno je a i ne želim da gubim vreme 🙂

  7. Bilo bi dobro da napraviš video o antiteizmu i ateizmu. Koliko sam ja skontao, ima razllike i ljudi bi o tome trebalo malo više da znaju. I takođe mislim da bi trebalo sajt "Ateisti Srbije" preimenovati u "Antiteisti Srbije" jer antiteizam se aktivno bori, ako tako mogu da se izrazim, protiv religije, a ateizam je jednostavno neverovanje, iliti odbijanje religije bez nekog preteranog pokazivanja toga.

    • Pa, ne možemo da preimenujemo udruženje jer nismo svi antiteisti. Drugim rečima, mi se ne borimo protiv religije već protiv nametanja religije a tu je ogromna razlika.

      Antiteisti se bore da religija nestane dok se naše udruženje zalaže sa sekularno uredjenje gde svako ima pravo da veruje, dakle svako ima pravo da praktikuje svoju religiju.

      Što se tiče razlika, dotakao sam to malo u ovom klipu ali slažem se da to nije dovoljno.

  8. Gospodine Stojadinoviću,

    Najtoplije bih Vam preporučio da se pre javnih istupa (u ovom slučaju vlogovanja) malo bolje informišete.

    1. Da biste vodili dijalog o metafizičkim pitanjima (kakvo je i pitanje postojanja Boga) morate biti spremni izaći iz okvira materijalističko-pozitivističkog svetonazora, inače je takav dijalog nemoguć. Tražiti prirodne (fizičke) dokaze za postojanje natprirodnog (metafizičkog) je nonsens. Isto kao i kada bi čašom od 2dl pokušali da izmerite količinu ljubavi, straha, tuge ili radosti u nekom čoveku.

    3. U svojoj argumentaciji (kao i većina ateista) konstantno pravite logičke greške preterane generalizacije. Ja sam vernik ali nisam kreacionista. Ja sam vernik ali se ne smatram religioznim (u istočnom pravoslavnom hrišćanstvu "religija" je pežorativan pojam, vera je pre svega "a way of life" a ne "a cultural system that creates powerful and long-lasting meaning by establishing symbols that relate humanity to beliefs and values".

    4. Iako ste protiv terora većine nad manjinom Vi se uporno zalažete za teror manjine nad većinom. Izbacivanjem veronauke iz škola, verskih simbola i obreda iz državnih ustanova, ne pravite brisan prosor koji svakome omogućava da ne bude diskriminisan, nego namećete svoj svetonazor, pogled na svet, ideološku matricu, i time diskriminišete veliki većinu. Vi nama poričete pravo da budemo to što jesmo, jer verujući čovek je verujući i na poslu, i kod kuće, i na pijaci, i u crkvi, i želite da u određenim sferama, mestima i prilikama potisnemo to što jesmo. Govorite da ste protiv "nametanja religije" dok se istovremeno zalažete za nametanje Vaše "religije".

    5. Nemojte na veru an generale gledati kroz prizmu pojedinih verskih zajednica, denominacija ili sistema, jer se svi oni međusobno veoma razlikuju. Greška je koristiti teoriju evolucije kao argument protiv istočnog pravoslavnog hrišćanstva jer ono nikada nije imalo problem sa teorijom evolucije kao takvom. Strašno mi smeta kod domaćih ateista što u dijalogu sa pravoslavnim hrišćanima, kopirajući zapadne istomišljenike koriste i njihove argumente, pa tu možemo čuti i o teoriji inteligentnog dizajna, i o inkviziciji, i o šest bukvalnih dana stvaranja, što je sve strano istočnom pravoslavlju. To samo pokazuje nepoznavanje materije o kojoj se diskutuje. Takođe, nemojte na neku "religiju" gledati kroz prizmu pojedinih "fanatika" jer je čest slučaj da i ti "fanatici" ne poznaju svoju veru dovoljno i nisu dostojni reprezenti cele te "religije".

    6. Ako istupate ispred Vašeg udruženja, direktno ili indirektno, pokušajte da budete što više civilizovaniji, jer vaše opaske tipa "budaletina" i "glupo pitanje" ruše i Vaš kredibilitet i kredibilitet Vašeg udruženja i ateista uopšte. Ne postoje glupa pitanja, samo glupi odgovori…

    Na kraju, svako ima pravo na svoje verovanje, svoju "religiju", i to je sasvim legitimno sve dok drugima koji ne veruju u isto što i mi ne pokušamo da uskratimo to pravo.

    Ja razumem vas ateiste i vaše negiranje, ne negiranje Boga kao takvog, već pre negiranje Boga onakvog kakav vam je predstavljen od strane "popova". "Popovi" su stotinama godina plašili ljude paklom, što je i dovelo do pojave ateizma. Ko želi surovog Boga koji kažnjava svoje neposlušanike? Ali takvog Boga mi ne poznajemo, i iskreno se molim da i vi jednog dana osetite ono što mi osećamo i da doživite ono što mi živimo više od dva milenijuma, i da i vi jednog dana pronađete ono za čim tragate, a to je smisao…

    • Gospodine anonimni, (klasika)

      Najtoplije bih Vam preporučio da na javne istupe (u ovom slučaju vlogovanja) odgovorite takodje javnim istupom a ne anonimno. Danas je za takvu vrstu odgovora potrebno jako malo, samo kamerica koja se može naći i za 7€ a i manje.

      1. Da biste vodili dijalog o metafizičkim pitanjima (kakvo je i pitanje postojanja Boga) morate biti spremni izaći iz okvira materijalističko-pozitivističkog svetonazora, inače je takav dijalog nemoguć.

      – u prevodu, da bi ste vodili dijalog o nelogičnim i besmislenim izmišljotina nastalim u vreme kada ljudi nisu znali ni da je zemlja okrugla pa su tražeći odgovore izmislili bogove i magične uzroke moramo biti spremni izaći iz okvira logike i razuma? Kapiram…

      Tražiti prirodne (fizičke) dokaze za postojanje natprirodnog (metafizičkog) je nonsens.

      – Netačno ukoliko se radi o metafizičkom entitetu koji utiče na naš svemir, naše živote i može da izvede suspenziju prirodnih zakona. To su manifestacije natprirodnog u prirodnom svetu i kao takve su podložne istraživanju i dokazivanju. Zanimljivo je da ni jedan jedini takav slučaj ne postoji.

      3. U svojoj argumentaciji (kao i većina ateista) konstantno pravite logičke greške preterane generalizacije.

      – moguće. Inače Vam je nestao broj 2. Ali što se generalizacije tiče, ponavljam, to je moguće. Medjutim, ono što je sada već zakon prilikom diskusije sa vama vernicima, je upravo ovakvo krajnje bezobrazno i nevaspitano bežanje od i vrtenje u krug oko poente. Uvek i isključivo se od vas može čuti “to ste pogrešno shvatili“, “to nije tako“, i slično, bez da se i jednom prevarite pa da ujedno i objasnite kako je pravilno shvatanje i kako jeste to zašta tvrdite da smo mi pogrešili, da i mi nešto naučimo i da se razgovor dovede na viši nivo. Ali ne, od toga bežite kao djavo od krsta.

      4. Iako ste protiv terora većine nad manjinom Vi se uporno zalažete za teror manjine nad većinom. Izbacivanjem veronauke iz škola, verskih simbola i obreda iz državnih ustanova, ne pravite brisan prosor koji svakome omogućava da ne bude diskriminisan, nego namećete svoj svetonazor, pogled na svet, ideološku matricu, i time diskriminišete veliki većinu. Vi nama poričete pravo da budemo to što jesmo, jer verujući čovek je verujući i na poslu, i kod kuće, i na pijaci, i u crkvi, i želite da u određenim sferama, mestima i prilikama potisnemo to što jesmo. Govorite da ste protiv “nametanja religije” dok se istovremeno zalažete za nametanje Vaše “religije”.

      ovde ste pokazali preveliko neznanje. Prosto čovek ne zna odakle da počne…

      a. Izbacivanje veronauke iz škole NIJE teror nad većinom jer se time ne zabranjuje vama da nastavite kriminalnu indoktrinaciju nedužne dece (na žalost) jer i dalje imate mogućnost da to nastavite u crkvama gde je takvom laganju dece i mesto. Ali ako već potežemo tu temu, da li je teror zabranjivanje roditeljima da svoju decu teraju da rade umesto da idu u osnovnu školu? Da li je teror zabranjivanje roditeljima da svoju decu vode u porno bioskope? Zabranjvanje šTETNIH radnji, dakle MALTRETIRANJA dece nikako nije teror već razumna zaštita jadne nerazvijene dece. Ali vama koji ste već indoktrinisani, kojima je mozak već ispran i koji niste sposobni ni da pomislite da je uopšte moguće da su vas lagali, za vas je to neshvatljivo. Ali to je zaista samo vaš poroblem.

      b. Niko vam ne poriče pravo da budete to što jeste. Verujući čovek može da bude verujući i na poslu, i na pijaci, i u wc, i za to postoji član 43. Ustava Republike Srbije. Ono što mi zahtevamo je poštovanje člana 11. Ustava Republike Srbije koji se odnosi na DRŽAVU i njene institucije a ne na pojedince! Država i njene institucije MORAJU biti KOMPLETNO ODVOJENE od crkve i religije. Dakle, nema veronauke u DRŽAVNIM školama, nema verske službe u vojsci, nema himne sa pozivanjem na boga, nema grba sa krunom, nema školske slave ili slave bilo koje državne institucije itd. Ono što ima je ponovo član 43. a to je pravo radnika u tim institucijama da dobiju slobodne dane i SLOBODNO slave i proslavljaju svoje religiozne praznike. Kako rekoste vi na početku: “Najtoplije bih Vam preporučio da se pre javnih istupa (u ovom slučaju vlogovanja) malo bolje informišete.

      c. ateizam je religija kao što je ćelavost boja kose, neskupljanje markica hobi, off dugme na televizoru kanal, da li je potrebno da nastavim?

      5. Nemojte na veru an generale gledati kroz prizmu pojedinih verskih zajednica, denominacija ili sistema, jer se svi oni međusobno veoma razlikuju. … To samo pokazuje nepoznavanje materije o kojoj se diskutuje. Takođe, nemojte na neku “religiju” gledati kroz prizmu pojedinih “fanatika” jer je čest slučaj da i ti “fanatici” ne poznaju svoju veru dovoljno i nisu dostojni reprezenti cele te “religije”.

      – ponovo slučaj prazne priče o tome kako nešto nije i kako mi pogrešno shvatamo bez objašnjenja kako jeste i kako bi trebalo pravilno da se shvati… klasika…

      – ako crkva podržava i ne cenzuriše te takozvane fanatike, kako da gledamo na tu crkvu?

      6. Ako istupate ispred Vašeg udruženja, direktno ili indirektno, pokušajte da budete što više civilizovaniji, jer vaše opaske tipa “budaletina” i “glupo pitanje” ruše i Vaš kredibilitet i kredibilitet Vašeg udruženja i ateista uopšte. Ne postoje glupa pitanja, samo glupi odgovori…

      – prvo, ja ne istupam ispred udruženja, mogli ste da barem pročitate jedinu stranu sa tekstom na ovom sajtu: O meni. A drugo, po čemu ste vi na bilo koji način merodavni da odredjujete šta je civilizovano a šta nije? Interesantno je da vernici redovno vredjaju neistomišljenike i ponašaju se katastrofalno necivilizovanu u svojim diskusijama, kao vi iznad ali je to prihvaćeno pa se toleriše! Ne više. Ako je neko budala i uporno ponavlja iste gluposti bez da na milisekundu pomisli o onome što mu sagovornik govori onda je budala. Ako neko postavlja glupo pitanje, kao na primer “Da li možeš da dokažeš da je ateizam tačan?” onda je postavio glupo, besmisleno, nelogično pitanje i to je istina. Medjutim, naravno da je vernicima istina najveći neprijatelj…

      Na kraju, svako ima pravo na svoje verovanje, svoju “religiju”, i to je sasvim legitimno sve dok drugima koji ne veruju u isto što i mi ne pokušamo da uskratimo to pravo.

      – Kako baš da zaboravite da napišete “bez da drugima to svoje verovanje nameću“, što je upravo problem sa veronaukom, verskom službom, slavama u državnim institucijama i sličnim kršenjima člana 11. Ustava Republike Srbije.

      Ja razumem vas ateiste i vaše negiranje, ne negiranje Boga kao takvog, već pre negiranje Boga onakvog kakav vam je predstavljen od strane “popova”.

      – Ne razumete vi na žalost ništa. Mi ne negiramo nikakvog boga, mi odbijamo neosnovanu tvrdnju da bilo kakav bog, ponavljam BILO KAKAV bog, postoji usled bolnog nepostojanja bilo kakvih dokaza ili ukaza za njegovo postojanje.

      “Popovi” su stotinama godina plašili ljude paklom, što je i dovelo do pojave ateizma.

      – Netačno. Ateizam postoji od kad postoji i praznoverje u magične izmišljotine. Do pojave ateizma dovodi samo razum, isto kao što dovodi do neverovanja u Deda Mraza. A ti isti popovi i dan danas plaše i decu i ljude paklom! Redovno nam se javljaju roditelji kojima deca dolaze kući plačući jer im je pop U šKOLI rekao da će goreti u paklu ako XY budu ili ne budu radili!

      Ko želi surovog Boga koji kažnjava svoje neposlušanike? Ali takvog Boga mi ne poznajemo

      – OPET samo prazna priča o tome šta nije bez ikakve indikacije o potencijalu pričanja o tome šta jeste… Ovo je sad već zaista jadno 🙁

      i iskreno se molim da i vi jednog dana osetite ono što mi osećamo i da doživite ono što mi živimo više od dva milenijuma, i da i vi jednog dana pronađete ono za čim tragate, a to je smisao…

      – Prvo, ovo je krajnje bezobrazna uvreda!!! SRAM VAS BILO! Moj smisao je daleko bolji i vredniji od vašeg jer postoji! Vaš smisao je natprirodna magična izmišljotina ništa bolja od Harry Potter-a i vi se usudjujete da to poredite sa mojim smislom koji postoji u realnom, jedinom pravom, svetu?

      A drugo, nemojte trošiti vreme jer se ja vraćati u intelektualni mrak sigurno neću. To bi bilo kao da se molite da dete koje je odraslo ponovo počne da veruje u Deda Mraza… Not gonna happen…

    • @Buda

      Znam da ste ste obratili Pedji, ali ako smem i ja da se ukljucim:

      1. Da li postoje nematerijalni dokazi? 🙂

      3. Zar niste sad Vi generalizovali recima "kao i vecina ateista"?

      4. Vasa tvrdnja je apsolutno netacna. To je kao da tvrdite da Vam je zabranjeno pravo da pevate zato sto Vam ne daju da pevate u bolnici. Niko se ne zalaze za to da drzavni organi i skole propagiraju ateizam, vec samo da se ne bave verskim pitanjima… ni u korist ateizma, ni u korist religije… imate dovoljno prostora za verske obrede, zasto je potrebno nametati ih tamo gde im nije mesto?

      5. True Scotsman fallacy. Po kom kriterijumu ste Vi pravi reprezent pravoslavlja a neki fanatik nije? Takav ce za Vas da kaze da niste pravi vernik. Da ne pominjemo da se odredjeni stavovi za koje umereni pravoslavci u ovakvim diskusijama kazu "to je fanatizam i nije pravo pravoslavlje" veoma cesto nadju u izjavama najvisih crkvenih velikodostojnika.

      6. Da preskocim deo upucen licno Pedji, ovaj drugi deo, danas u Srbiji svaki ateista nazalost moze samo da protumaci kao: "svako ima pravo da veruje ili ne veruje i necemo to da vam uskratimo ali cemo nase zajednicke pare da ulazemo u izgradnju crkava i od njih cemo da finansiramo penzije svestenika, vasa deca ce u skoli da pevaju ode nasim svetiteljima, crtaju ikone na likovnom i da pisu domace zadatke na temu Zasto volim Sv. Savu, zajednicka himna ce biti molitva nasem Bogu, nekadasnje politicke komesare u vojsci cemo da zamenimo svestenicima, zakoni ce se menjati ako ne odgovaraju nasem svestenstvu, koje ce imati veca prava od svih ostalih gradjana jer ce po zakonu moci da javno pozivaju na mrznju i netoleranciju."

      Ali cete nam ipak dozvoliti da postojimo, necete nas nasilno konvertovati i nece te nas pobiti… uz nadu da cemo jednog dana ipak postati kao vi… bas vam hvala… divni ste…

  9. Preporucio bih debeloustom da pripazi malo na ponasanje kada uzima Boga u usta, jer je kod njega tesko razlikovati usta i dupe. Veoma cesto, u njegovom slucajui i na guzicu i na usta isto izlazi.

    • Kod boga je teško razlikovati usta i dupe? Slažem se…

      Takodje se slažem da kod nepostojećeg SKOTA na nebu veoma često na guzicu i na usta isto izlazi.

      Imaš li nešto IOLE pametno da kažeš ili stvarno misliš da tvoje kukavičko imbecilne pretnje mogu da me spreče da govorim istinu???

      Idi leči se!

  10. Upravo tako.Jer mi smo svesni njegova postojanja drugim metodama do vasimaJer mi tacnost i datotst drugacije poznamo.Pa zasto ne bismo sebi uzeli za pravo da preuzmemo sudbinu sveta nama,kada smo mi ti koji smo videli zrak sa neba.

    • Zato što se vaše vidjenje zraka neba ni po čemu ne razlikuje od halucinacije u najboljem slučaju ili šizofrenije u najgorem.

      Na koji način zamišljaš nekoga da ubediš da je tvoje vidjenje bolje od njegovog koje je direktno suprotno???

      Zašto je tvoje "vidjenje" zraka neba merodavnije od onog koji "vidi" Zevsa i njegovo društvo ili Alaha ili Leteće Špageti Čudovište ili … ad infinitum…

      Ukoliko TI nešto vidiš a to ne možeš da dokažeš, ili drugima jasno objasniš kako da to sami provere, onda je to halucinacija i nije merodavno.

      I kojim to drugim metodama???

    • @ispravka

      Znas zasto? Zato sto su vase metode saznanja (providjenje, bogojavljanje i sl.) vekovima donosile pogresne zakljucke u SVAKOM aspektu univerzuma koji je bio proverljiv… dok su naucne metode saznanja konstantno otkrivale sve vise i vise o univerzumu u kojem zivimo…

      Dovoljan je bio jedan srednji vek… hvala… ne treba ponovo…

      P.S. Kad nadjes troje ljudi koji ce pre zeleti da lete u avionu koji je napravljen na osnovu vere u to da ce poleteti nego da lete u avionu koji je napravljen na osnovu naucnih saznanja, onda se javi da poredimo modele saznanja… do tada… cuti i pokri se usima…

  11. Znas zasto? Zato sto su vase metode saznanja (providjenje, bogojavljanje i sl.) vekovima donosile pogresne zakljucke u SVAKOM aspektu univerzuma koji je bio proverljiv… dok su naucne metode saznanja konstantno otkrivale sve vise i vise o univerzumu u kojem zivimo…

    Tako je,ali bas i nije tako.To je radila katolicka crkva, jer se zasniva na Aristotelu i njegovo ucenje je usvojila kao dogmu. Ali pravoslavna crkva se zasniva na platonizmu.Razgranici malo ta dva pojma.Nije sramota procitati nesto,jer ovo sto ti smatras hriscanstvom,veze nema sa hriscanstvom.Nisi informisan uopste.

    • @ispravka

      Gde si ti video sta ja smatram hriscanstvom, pa jos doneo zakljucak o mojoj informisanosti? I nisam siguran na sta mislis kada kazes "to je radila katolicka crkva". Sta to? Hoces da kazes da su oni donosili pogresne zakljucke o univerzumu uzdajuci se u sveto pismo, boga, providjenje, bogojavljanje i slicno, a pravoslavci nisu?

      Slobodan si da izneses vase metode saznanja i drugaciji nacin poznavanja tacnosti i datosti…. kao i bilo koje proverljive cinjenice koje smo saznali tim metodama i nacinima a ne naucnim metodama… (posto su ad hominem napadi zaista glupi… i jalovi…)

  12. Prosto samo šokiran 😉 da pop i ispravka imaju identične IP adrese:

    pop[email protected] 109.121.79.164

    ispravka[email protected] 109.121.79.164

    kao i da se te IP adrese ne razlikuju mnogo od onog prethodnog BOLIDA bolesnog:

    Toplica Milan[email protected] 109.121.64.245

    Раденко[email protected] 109.121.64.245

    Milutin[email protected] 109.121.64.245

    nemojte gubiti vreme odgovarajući MU jer ću od sad brisati SVE njegove komentare… bolesnik…

  13. Krenuću od samog početka-naslov je totalno idiotski.Ateizam ne može biti nikako tačan, jer nije potvđen kroz srčane želje ljudi, već samo kroz stomakougađanje. Onda dalje, ateizam je izvor svog zla na svetu, jer ateisti nemaju nikakvu moralnu vodilju, već sami izmišljaju moral koji se da sada, apsolutno svaki put pokazao genocidnim (Hitler,Staljin…. koji su ideje za svoje zločine uzimali iz darvinizma). Pošto nemaju morala, usvojili su ono satanističko "čini što ti je volja", tako da možemo zaključiti da je ateizam=satanizam (što se može zaključiti i po zločinima koje su ateistički uzori počinili). To je jedna izopačena ideologija koja sve koji nisu ateisti svrstava ne u red ljudi, čak ni životinja….. toliko visoko mišljenje ima ateista o onima koji se ne slažu sa njim….

    • Au, koliko gluposti u jednom komentaru… A o lažima da i ne govorim… Ali dobro, tražiš da ti se pokaže koliko si zatrovan bolesnim debilizmom, udovoljiću ti…

      "naslov je totalno idiotski" – ovo si tačno rekao, samo što si uspeo da zanemarši interesantnu činjenicu da naslov potiče od debilnog zahteva vernika da im se dokaže da je ateizam tačan… ispao si glup…

      "Ateizam ne može biti nikako tačan, jer nije potvđen kroz srčane želje ljudi, već samo kroz stomakougađanje" – uhm, glupi i neobrazovani čoveče, ateizam ne tvrdi ništa, stoga nema o čemu da bude tačan ili netačan. Ateizam je odbijanje debilne tvrdnje da postoji bog ili bogovi usled bolnog nedostatka bilo kakvih dokaza za to, stoga je ateizam ispravan jer je debilno verovati u budalaštine za koje nema ni trunke dokaza. Mogao bi barem osnovne termine da naučiš pre nego što počneš da se blamiraš lupetajući gluposti. Takodje, šta ima da se potvrdi kroz želje ljudi??????????? Znači ono što gomila karakterno slabih ovaca ŽELI to je automatski istina??? Da li se šališ ili si zaista toliko poremećen??? Istina se ne potvrdjuje željom već činjenicama! Dobrodošao u stvaran svet!

      Ali "stomakougađanje", HAHAHAHA :D! Pa slepče, bolje i stomakougađanje nego vaše razumozanemarivanje

      "ateizam je izvor svog zla na svetu" – idi??? Znači svaki put kada se vi ubijate zbog svadje čiji imaginarni bog ima veću pišu za to je kriv ateizam??? Svaki put kada napadate, bilo fizički ili psihički ljude koji promovišu zdrav razum, za to je kriv ateizam??? Za sve naučnike, takozvane veštice, takozvane heretike, bogumile i druge koje ste kroz istoriju mučili, spaljivali, vešali, ubijali, za to je sve kriv ateizam??? Nisam znao… Takodje nisam znao da je kritičko razmišljanje, zdrav razum i neprihvatanje slepo debilno bolesnih tvrdnji takodje zlo? Interesantno…

      "ateisti nemaju nikakvu moralnu vodilju" – glup si, nama je moralna vodilja RAZUM, a vama debilno bolesna knjiga iz bronzanog doba koju su izmislili ljudi koji nisu znali ni da je zemlja okrugla… Svaka čast za izbor…

      "Hitler,Staljin…. koji su ideje za svoje zločine uzimali iz darvinizma" – mnogo si glup a sada već i bezobrazan kretenčino bolesna! Hitler je biio KATOLOK svidelo se to tebi ili ne i iz te debilne ideologije je izvukao ideju da pobije nedužne samo zato što su Jevreji! A Staljin je pokušao da zameni boga i da uzme njegovu ulogu, tako da je jednu debilnu ideologiju zamenio drugom, jednako glupom! Ateizam ima veze sa njihovim zločinima isto koliko i činjenica da su imali brkove! Iz rečenice u rečenicu ispadaš sve gluplji i gluplji!

      "tako da možemo zaključiti da je ateizam=satanizam" – satanisti veruju u djavola, debilu, ateisti ne veruju u takve budalaštine jednako kao što ne veruju u vaše debiilizme… Ovde si ispao glup za medalju…

      "To je jedna izopačena ideologija" – odbijanje debilne tvrdnje je postala ideologija??? Neobrazovani jadniče, ideologija je sistem ideja, verovanja i normi. Ateizam je odbijanje verovanja u glupost jer nema nikakvih dokaza. Da li je potrebno da ti se nacrta koliko si ovde ispao glup???

      "toliko visoko mišljenje ima ateista o onima koji se ne slažu sa njim" – ne, ne znam za ostale ateiste ali ja imam relativno nisko mišljenje o onima koji nisu sposobni da koriste zdrav razum i da se odupru milenijumskom ispiranju mozga debilno bolesnim budalaštinama i da odrastu…

      Imaš još neku glupost koju želiš da odvališ pa da je uništim?

    • @veroucitelj

      Darvinizam i teorija evolucije samo objasnjavaju prirodu… ne daju moralne ili bilo kakve druge naredbe…. kada evolucionista kaze da "najprilagodjenije i najsposobnije jedinke prezivljavaju a da manje sposobne bivaju najcesce mrtve pre nego sto prenesu genetski materijal" to je samo konstatacija o prirodi, samo jedna tvrdnja "kako jeste" a ne "kako bi trebalo da bude".

      Valjda nisi debil da tvrdis da ce najsporija antilopa da prezivi i da ce orao sa najslabijim vidom da ulovi najvise zeceva i prezivi???

      Dakle, po tebi je bog stvorio takvu prirodu, u kojoj ogroman procenat jednki svake vrste ne doceka ni polnu zrelost, ali su evolucionisti zlotvori sto su to primetili???

      Ako je Hitler (inace vernik ma koliko puta vi lagali da je ateista) i dosao na ideju da unisti jedan narod sa obrazlozenjem da je to u skladu sa opstankom najjacih koji postoji u prirodi, onda je valjda za to dobio inspiraciju od tvorca prirode???

      Ateizam je svojevrstan skepticizam. Totalitarizam je suprotnost i ateizma i skepticizma. Totalitarni rezimi se ne zasnivaju na ateizmu, na sumnji i skepsi u dogme, vec upravo se zasnivaju na dogmama… i svoju inspiraciju pronalaze u religijama…

  14. @veroucitelj

    u istoj toj poruci si mogao da napises i te tri recenice… a kad smo kod gresaka… kaze se "prepuno logickih gresaka"… ti ucis decu, nesreco jedna…

  15. @veroucitelj

    A kad smo kod cinjenicnih gresaka i prosto lupetanja gluposti… evo ti jedan citat od Hitlera, koji je u skladu sa "finom" hriscanskom visevekovnom antisemitistickom tradicijom, rekao i ovo:

    I say: my feeling as a Christian points me to my Lord and Saviour as a fighter. It points me to the man who once in loneliness, surrounded only by a few followers, recognized these Jews for what they were and summoned men to the fight against them and who, God's truth! was greatest not as sufferer but as fighter. In boundless love as a Christian and as a man I read through the passage which tells us how the Lord at last rose in His might and seized the scourge to drive out of the Temple the brood of vipers and of adders. How terrific was His fight for the world against the Jewish poison. Today, after two thousand years, with deepest emotion I recognize more profoundly than ever before—the fact that it was for this that He had to shed His blood upon the Cross. As a Christian I have no duty to allow myself to be cheated, but I have the duty to be a fighter for truth and justice. And as a man I have the duty to see to it that human society does not suffer the same catastrophic collapse as did the civilization of the ancient world some two thousand years ago—a civilization which was driven to its ruin through this same Jewish people.

    Adolf Hitler, Munich speech of April 12, 1922

    O ateistima:

    "We were convinced that the people needs and requires this faith. We have therefore undertaken the fight against the atheistic movement, and that not merely with a few theoretical declarations: we have stamped it out."

    Adolf Hitler, speech delivered in Berlin, October 24, 1933.

    I nagradno pitanje, sta je bila German Freethinkers League ('Deutscher Freidenkerbund'), ko je zabranio i kada i kome je dao njihovu imovinu?

  16. Rekao si da nema čuda, a zašto ne odeš kod popa i ne zatražiš svetu vodu pa vidit ćeš da nema rok trajanja, zašto ne odeš u jerusalem da gledaš plameni oganj kako pada sa neba, bolje šuti a ima još dokaza kao Lurd, Međugorje itd. šta nije dovoljno?

    • Ne lupetaj gluposti čoveče i ODRASTI!!!

      Prvo, obična voda kao i SVAKA obična voda! Ispitano, NEMA RAZLIKE.

      Drugo, glupavi oganj, neki matorac udje u ZATVORENU SOBU gde NIKO ne vidi šta on unutra radi i onda on izadje sa plamenom, MAGIJA! Da li si toliko jadan da veruješ u tak oglupav trik koje dete iz osnovne može da izvede?

      Kakav Lurd, imaš li mozga??? Hiljade i hiljade bolesnika DNEVNO a celih dvoje ozdravili, i to je čudo, to je dokaz??? Spontana ozdravljenja su normalna stvar i poznata su. Dešavaju se kod kuće, u bolnici, gde god, to je prirodna stvar! Daj nauči nešto!

  17. Alo đubre debelo,skrati jezičinu, da ti Bog ne skrati. Mene za tebe nije briga,sam se ukpopavs, ali moraš shvatiti da kada Bog pocne da zavodi red i mnogo neduznih ce stradati.Oces da ih nosih na dusi?Takav greh da pocinis? Nisam siguran da bi zeleo sa takvim grehom da stanes pred Boga.

    • Hajmo polako… nevaspitan si i jadan, takodje i teško mentalno poremećen! Idi traži profesionalnu pomoć ako još uopšte ima nade da ti pomognu.

      Nesposoban da se nosiš sa činjenicom da slepo veruješ u debilno glupu budalaštinu prvo što ti pada na pamet je ovako jadno vredjanje i naravno pretnje!

      Da se nosi taj tvoj izmišljeni bog u tri lepe. Neka sidje evo ODMAH ako ga ima i ako nije pizda kukavička. Eto, otvoren poziv, neka sidje ODMAH. Da vidimo kako će da mi “skrati jezičinu“?

      Šta bi? Svi smo još tu? A i jezičina takodje?

      interesantno…

      Idi preti babi svojoj tako, jesi li razumeo? To pali kod dece i slaboumnih, ne kod mene!

  18. Kao prvo sveta voda nema rok trajanja jer imam od 1999 godine tu vodu u kanisteru je držim dobio sam od grkokatoličkog svećenika znači pao si još 1 pitanje.
    kao drugo nmoj ti meni matorac uđe u sobu tamo su ljudi koji isto to drže i tačno se vidi znam pravoslavnog popa koji je tmao išao isto to priča nama i snimao je!
    A magija to što ti sereš debeli pederu to je nešto loše kad se radi npr gatanje i to, a čudo je nad prirodna moć! i u lurdu se dosta ljudi ostavil štake, sljepi progledali, tuberkuloza, tumori, sljepoća, gluhoća, nijemost itd. Aj mi objasni kako u Rimu oni svetci u staklenicima što su pokopani a mogu da se vide još su u jednom komadu? kako ni jedna druga vjera osim kršćanstva (pravoslavlje katoličanstvo) neću protestante ubrajati jer su prepravljal dodaval i oduzimali , kako u haitiju zemljotres bio i ostao križ samo ?? veti Jozafat Kunčević (ukrajinski svetac) koji je bio pokopan u vlaznom grobu i par stotina godina ostao neraspadnut? a da kažem kako to sljep čovijek ozdravi u lurdu il ostavi štake odjednom poslije molitve? bog riječima djela radi svemoguć je!! i kad se moliš tamo daje ti do znajna da postoji! a to što ga vređaš odbit će ti se u glavu

    • Ovaj bolesni komentar sam odobrio samo zato što se odavno nisam ovako smejao 😀

      Ladno čovek pita: “kako to sljep čovijek ozdravi u lurdu il ostavi štake odjednom poslije molitve?” 😀


      Ali i ostalo ću ti odgovoriti poslednji put:

      Kao prvo sveta voda nema rok trajanja jer imam od 1999 godine tu vodu u kanisteru je držim dobio sam od grkokatoličkog svećenika znači pao si još 1 pitanje.
      – ne budalo, već si ti glup i neobrazovan, imaš običnu vodu koja se isto tako ne kvari, manijače!

      kao drugo nmoj ti meni matorac uđe u sobu tamo su ljudi koji isto to drže i tačno se vidi znam pravoslavnog popa koji je tmao išao isto to priča nama i snimao je!
      – ŠKK napriča??? Reko ti tvoj brat lažov??? E sad si ga dokazo, 200%…

      A magija to što ti sereš debeli pederu to je nešto loše kad se radi npr gatanje i to, a čudo je nad prirodna moć!
      – a bući, bući ala si mi se iznervirao, a? Aj malo čašu mleka pa u krevet i napusti ovaj sajt, suviše si glup da bi išta shvatio a i poremećen očigledno. Idi baljezgaj ove gluposti negde drugde, najbolje kod nekon psihijatra i to što pre, postaćeš opasan po društvo…

      i u lurdu se dosta ljudi ostavil štake, sljepi progledali, tuberkuloza, tumori, sljepoća, gluhoća, nijemost itd.
      – ma sidu leči brate, sidu leči

      kako u haitiju zemljotres bio i ostao križ samo ??
      – prvo, o čemu bulazniš, kakav krst?
      a drugo, čak i ako prihvatim tu debilnu lažnu tvrdnju o nekakvom krstu to bi onda samo dokazivalo da je taj bog skotina nemoralna kada tako opušteno može da ubija na hiljade nedužnih ljudi i još da im se ruga ostavljajući znak! takvom skotu ja mogu samo da pljunem u lice jer imam obraz i čast i dovoljno mozga da znam šta je moralno! a ti mu se klanjaj kukavico bez trunke časti!
      ali, srećom pa takav kreten ne postoji pa je cela rasprava bespotrebna…

      Aj mi objasni kako u Rimu oni svetci u staklenicima što su pokopani a mogu da se vide još su u jednom komadu?
      – glup si: http://www.briankaneonline.com/images/lenin.jpg
      ili su ih balzamovali ili ih menjaju da budu friški, ne budali više stvarno je jadno, idi leči se i prestani da mi troluješ na sajtu…

      veti Jozafat Kunčević (ukrajinski svetac) koji je bio pokopan u vlaznom grobu i par stotina godina ostao neraspadnut?
      – jeste, i eno ga trči maraton… ti bre stvarno nisi normalan, svega mi??? sa kim misliš da pričaš bre ti??? ovo možeš detetu da serviraš uz deda mraza, manijače poremećeni, a ne ovde!

      bog riječima djela radi svemoguć je!!
      – super, pozdravi ga i ne zaboravi da popiješ lekić…

      i kad se moliš tamo daje ti do znajna da postoji!
      – samo se nadam da te nije bolela guza od tog silnog javljanja?

      a to što ga vređaš odbit će ti se u glavu
      – a može li o nogu umesto o glavu? bolje šutiram nogom, preciznije, pravo u rašlje…
      i pod dva, rekao sam ti već da pretiš babi kretenčino a ne meni, je li ti jasno?

      Ja se ne bojim debilnih bajki!

      Now, fuck off.

  19. >> Zasto se u crtanim filmovima za decu spominju duhovi, ako oni ne postoje?

    BUAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    Jel si video da macke pricaju na srpskom?

    BUAHAHAHAHAHAH!

  20. svaka čast na video komentaru,ali vjerujem da ti neće biti lako pod salvom napada zatupljenih vjerskih fundamentalista, lišenih sposobnosti razmišljanja 🙂 ali ne daj se, pozdrav iz Dubrovnika 🙂

  21. Nešto mislim da je u pitanju neki veliki nedostatak. Popovima nedostaju pare, verujućima u skali od samopouzdanja do pameti, političarima upravljivo glasačko telo i tako dalje, sve nedostatak do nedostatka. Naravno, ateistima nedostaje dokaz. Uveren sam da će se svako na ovaj ili onaj način domoći onog što mu nedostaje, samo će ateisti ostati uskraćeni. Jbg. Ne može svima da bude dobro. Mora neko i da se pati 🙂

    • Brkas religiju sa naukom. Religija je pizdarija sizofrenicara. Nauka ima dokaze za sve. Problem sa vama vjernicima je sto ne vjerujete ni u svoje vlastite religije, niti ih slijedite, pa onda ni naucni dokazi, podrzani sa bogatstvom dokaza, ne mogu prodrijeti u vase prazne lubanje. Nemaju u sta prodrijeti. “bog” ne postoji jer “svemoguce” bice ne moze postojati. Ono sto ti vjerujes su legende i price sto su glupi arapi sakupili na gomilu od naroda oko njih. Krst je kopija ankha, egipatskog religioznog znaka. npr, prica o potopu je kopija epa o Gilgameshu, Lucifer je prica o Prometeju, a “krist” je bijedna kopija hinduske price o Krishni. “mesija” nije ime covjeka sto ce “doci” da povede jude u njihovu obecanu zemlju, nego je perzijska slozenica i znaci “nas kralj”, tj. “Meh shah”. Glupi, mali, bijedni izraelci, kada su stali bez svog “kraljevstva” (mala teritorijalna krpica) nakon navale Hetita, sto su ih porobili i odveli u Perziju kao robove ili otjerali u juznu, siromasnu pustinjsku judeju, tjesili su se pricom da ce se “njihov kralj” vratiti i odvesti ih nazad u njihovo kraljevstvo, tj izrael. Nikakav “raj”, “onaj svijet” i slicna sranja. Ucite povijest glupani. A tko ne vjeruje, sjetite se one “tko ima usi neka cuje, tko ima oci neka vidi” i slusajte pametnije od sebe – ateiste. Za detalje o tome kako je judo-krscansko-muslimanska arapska religija apsolutna budalastina kretena pogledajte “Bible unearthed” na y(o)u(goslavija)tubeu. I zacepite vec jednom sa svojom sizofrenijom (sizofrenija – vjerovanje u nadnaravno bice). Zamarate i vi i vasi neprekinuti ratovi i ubijanja u ime vaseg “boga” cija je naredba “ne ubij”…

  22. Znate sta sam primetio? Mnogo prete ovi “VERNICI”, znam iz licnog iskustva 🙂 Ali imaju jedan problem, uopste se ne plasim ni njih ni njihovog jadnog “BOGA”! Vidite da ni sami ne znaju sta pricaju, samo ne mogu da shvatim kako nece da prihvate istinu, da ne postoji!? Mogu da se kladim da veliki procenat “vernika”, cak i nije sigurna u njegovo postojanje, vec nece da priznaju i ne smeju jer se plase neprihvatanja okoline … pateticno, majke mi …

    • Nesrećnik ti baba, seljačino nevaspitana. A svoje stavove ću svakim danom sve glasnije i glasnije da iznosim.

      Ako sam nešto pogrešno rekao, DOBRODOŠAO SI da to i DOKAŽEŠ ARGUMENTIMA.

      U protivnom, nauči da prihvatiš da nisi u pravu.

  23. Sjetih se jedne stare price o jednom popu koji se raspopio. Pitali ga zasto se raspopio?

    On kaze “vjerovao bi svako kad bi moglo bit, poslije molitve pa da budes sit”.

    Mislim da je covjek sa tim sve rekao!

  24. Kada sam prije godinu dana postavio pitanje jednom vjerniku, tip se izgubio i zbunio y nestao u moru svojih vlastitih rijeci pokusavajuci da odgovori na moje pitanje. Nije uspio jer pitanje ne moze biti odgovoreno i na taj nacin dokazuje da “boga” nema. Logika je jednostavna, ispravna i koristi argumente religije da pokaze koliko su ti argumenti neosnovani (glupi ). Evo dokaz, naucni, da NEMA “boga”:

    Religija tvrdi da je “bog” savrseno i SVEMOGUCE bice. Ako je “bog” svemoguc onda bi trebao biti u stanju da stvori kamen koji ni on ne moze pomaknuti.

    Bog ne moze stvoriti takav predmet/kamen/teret sto bi bio pretezak za njega. Znaci da “bog” nije svemoguc. Ako ga i stvori, opet nije svemoguc jer ne bi bio u stanju da pomjeri taj teret.

    Ako nije svemoguc, “bog” ne postoji.

    A da i ne spominjem milione kontradikcija u talmudu, bibliji i kuranu. Jedna “knjiga” gluplja od druge. biblija starta sa kontradikcijama na prvoj strani. Prvo “bog” stvorio evu 2 puta, pa onda jedini ljudi na zemlji (adam, eva kain i abel) rade pizdarije i greske sto “savrsena” bica nikada ne bi napravila, pa onda jedan brat ubije drugoga i izleti iz “raja” i ode u prvo selo i ozeni se… Sa kim se ozenio kad su njih cetvoro PRVI i JEDINI ljidi na zemlji?

    Sa nekom klinkom, naravno. Po arapski. Sto mladja, to sladja. Gamad pedofilska.

  25. Evo ovako:

    1. Ako je bog sravnio Sodomu i Gomoru sa zemljom, samo zato što su građani hteli da siluju tri anđela, zašto ignoriše crkve koje su leglo popova pedofila… zašto njih ne spali i sravni sa zemljom?? Za mene su deca anđeli a religija i popovi đavoli… A bog… ako ga neko vidi neka ga uhapsi po komandnoj odgovornosti.
    2. Kada se Avramu javio glas i rekao mu da ako veruje u boga odvede svog sina na planinu i zakolje: Koliko vas bi poverovalo takvom glasu u svojoj glavi? Ako je zapovest ne ubij, kako bog naredjuje Avramu da ubije sina? Znači li to da je Avram pogrešio i da je u stvari pričao sa đavolom? Da li je cela biblija onda đavolje delo? U starom zavetu bog naređuje genocide silovanja devica i tako te gadosti.
    3. U ranim godinama hrišćanstva postojali su kultovi samoubica (hteli ljudi prečicom u raj) međutim crkva shvati da tako gubi na broju vernika pa je anatemisala samoubistvo (negde oko 500 god nove ere).
    4. Koliko ljudi dnevno bude ubijeno u ime boga? Ubijaju i muslimani i hrišćani i hindusi… A bog da je neki i da mu se to ne sviđa prekinuo bi klanja, sišao bi i rekao “ljudi nije u redu da ubijate i mučite u moje ime”.
    5. Ja sam bolji i moralniji od tog vašeg boga… on sve vidi i sve zna… i dozvoljava silovanja, mučenja i ubistva dece… ja da vidim nekoga kako siluje dete odmah bi ga rastavio od zivota…
    6. Još nešto, ako manijak siluje nekršteno tek rođeno dete i posle se iskreno pokaje, on ide u raj a dete ide u pakao (nije kršteno)

    Ma taj bog je jedno okrutno stvorenje… idiot koji voli silovatelje i ostale sebi slične i sve je napravljano tako da mučeni okreću drugi obraz i ćute a mučitelji da uživaju.

  26. Уживао сам у читању одговора и изношењу поенти у почетку, али касније не. Ниво поштовања у дискусији је опао значајно, иако у потпуности разумем да није лако одговарати на љигаве провокације и директну неискреност. Одличне поенте сте изнели, само мало више стрпљења и квалитет ће бити много бољи. Мој искрен савет, све најбоље!

    • Slažem se u potpunosti, ali jednostavno izgubim živce vrlo brzo. Problem je što i dalje, uprkos konstantnim dokazima u suprotno, ja i dalje očekujem racionalno i logičko razmišljanje od svih ljudi. Tačnije, očekujem da su svi pametniji od mene.

Leave a Reply to Predrag Stojadinović Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *